Omega BV
Storingsportaal voor de Phonehouse winkels
Facilitair dienstverlener Omega BV
A.O.D. Omega B.V. is een full-service facilitair dienstverlener, gespecialiseerd in retail, horeca en vastgoed. Het bedrijf verleent diensten aan verschillende soorten winkelketens waaronder The Phone House Nederland.
De uitdaging
Een nieuw storingsportaal
Alle vormen van winkelstoringen komen binnen bij Omega BV, waaronder winkelstoringen van The Phonehouse winkels in Nederland. Meestal gebeurt dit telefonisch. Nadat een winkelstoring is opgenomen wordt deze toegewezen aan een monteur. Die weer op zijn beurt de storing verhelpt.
De vraag van Omega BV & The Phonehouse was om dit proces geautomatiseerd in goede banen te leiden.
Aanpak
Gemak voor beide partijen
Samen met nog twee stagiaires heb ik tijdens mijn stageperiode bij MeetThePubliq gewerkt aan het storingsportaal. Deze hebben we samen ontworpen en gerealiseerd. Tijdens dit proces hebben we voor beide partijen rekening gehouden met gebruiksvriendelijkheid en efficiëntie.
Technologieën
- Responsive webdevelopment met Bootstrap Framework
- Gebruiksvriendelijk CMS systeem “WordPress”
- Gebruikersrollen voor de PhoneHouse winkels en de Omega BV monteurs
Resultaat
Communicatie
Een nieuw storingsportaal geheel in huisstijl voor The Phonehouse Nederland. Het storingsportaal vormt de communicatie tussen The Phonehouse winkels en Omega-BV monteurs.
Mijn aandeel
Projectgegevens
Cliënt: | Omega BV & The Phonehouse Nederland |
Opdrachtgever: | Meet the Publiq (werkgever) |
Realisatie: | Webapplicatie |
URL: | phonehouse.omega-bv.nl |