Storingsportaal voor de Phonehouse winkels
Omega B.V.

Facilitair dienstverlener Omega B.V.

A.O.D. Omega B.V. is een full-service facilitair dienstverlener, gespecialiseerd in retail, horeca en vastgoed. Het bedrijf verleent diensten aan verschillende soorten winkelketens waaronder The Phone House Nederland.

De uitdaging

Een nieuw storingsportaal

Alle vormen van winkelstoringen komen binnen bij Omega BV, waaronder winkelstoringen van The Phonehouse winkels in Nederland. Meestal gebeurt dit telefonisch. Nadat een winkelstoring is opgenomen wordt deze toegewezen aan een monteur. Die weer op zijn beurt de storing verhelpt.

De vraag van Omega BV & The Phonehouse Nederland was om dit proces geautomatiseerd in goede banen te leiden.

Aanpak

Gemak voor beide partijen

Samen met nog twee stagiaires heb ik tijdens mijn stageperiode bij MeetThePubliq gewerkt aan het storingsportaal. Deze hebben we samen ontworpen en gerealiseerd. Tijdens dit proces hebben we voor beide partijen rekening gehouden met gebruiksvriendelijkheid en efficiëntie.

Technologieën

  • Responsive webdevelopment met Bootstrap Framework
  • Gebruiksvriendelijk CMS systeem “WordPress”
  • Gebruikersrollen voor de PhoneHouse winkels en de Omega BV monteurs

Resultaat

Communicatie

Een nieuw storingsportaal, volledig in de huisstijl van The Phone House, ontwikkeld voor Omega B.V. en The Phonehouse Nederland. Het portaal dient als communicatieschakel tussen de winkels van The Phonehouse en de storingsmonteurs van Omega B.V.

Next Project
Minor aan de Hogeschool Rotterdam
Smart Things