Omega BV

Storingsportaal voor de Phonehouse winkels

Facilitair dienstverlener Omega BV

A.O.D. Omega B.V. is een full-service facilitair dienstverlener, gespecialiseerd in retail, horeca en vastgoed. Het bedrijf verleent diensten aan verschillende soorten winkelketens waaronder The Phone House Nederland.

De uitdaging

Een nieuw storingsportaal

Alle vormen van winkelstoringen komen binnen bij Omega BV, waaronder winkelstoringen van The Phonehouse winkels in Nederland. Meestal gebeurt dit telefonisch. Nadat een winkelstoring is opgenomen wordt deze toegewezen aan een monteur. Die weer op zijn beurt de storing verhelpt.

De vraag van Omega BV & The Phonehouse was om dit proces geautomatiseerd in goede banen te leiden.

Aanpak

Gemak voor beide partijen

Samen met nog twee stagiaires heb ik tijdens mijn stageperiode bij MeetThePubliq gewerkt aan het storingsportaal. Deze hebben we samen ontworpen en gerealiseerd. Tijdens dit proces hebben we voor beide partijen rekening gehouden met gebruiksvriendelijkheid en efficiëntie.

Technologieën

  • Responsive webdevelopment met Bootstrap Framework
  • Gebruiksvriendelijk CMS systeem “WordPress”
  • Gebruikersrollen voor de PhoneHouse winkels en de Omega BV monteurs

Resultaat

Communicatie

Een nieuw storingsportaal geheel in huisstijl voor The Phonehouse Nederland. Het storingsportaal vormt de communicatie tussen The Phonehouse winkels en Omega-BV monteurs.

Meer weten over mijn stage bij MeetThePubliq?

Neem contact op met:

round-me

Oguzhan Cihan 
info@oguzhancihan.nl
+316 36 12 75 00

Mijn aandeel

 

Projectgegevens

 Cliënt: Omega BV &
The Phonehouse Nederland
 Opdrachtgever: Meet the Publiq (werkgever)
 Realisatie: Webapplicatie
 URL: phonehouse.omega-bv.nl

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!